هتل های شیراز

راهنمای جامع رزرو هتل در شیراز

هتل های شیراز

راهنمای جامع رزرو هتل در شیراز

راهنمای رزرو هتل در شیراز و معرفی بهترین هتل های شیراز

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل در شیراز : هتل پارس

 اگر برای رزرو هتل در شیراز هتل 5 ستارۀ پارس را انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید؛ چراکه قصد داریم اطلاعاتی دربارۀ‌ این هتل ارائه دهیم.

این هتل 5 ستاره در سال 1381 به ‌بهره‌برداری رسید و شروع به کار کرد. هتل بین‌المللی پارس شامل دو برج می‌شود. اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس با امکانات کامل و دکوراسیون زیبا فضایی دلپذیر برایتان فراهم می‌کند. 


رزرو هتل در شیراز و امکانات هتل 5 ستارۀ پارس شیراز

رزرو هتل در شیراز و در هتل بین المللی پارس موجب می‌شود تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز شما در دسترستان قرار گیرد. این هتل مدرن با بهره‌مندی از امکانات روز دنیا و مطابق با استانداردهای بین المللی شرایطی را فراهم می‌کند که از سفر خود نهایت لذت را ببرید. رستوران لوتوس هتل پارس با نمایی زیبا در طبقۀ 13 قرار دارد و به شما این امکان را می‌دهد که از همه طرف منظره‌های زیبای شهر فرهنگی شیراز را مشاهده کنید و از چشم‌انداز دلنشین این رستوران بهره‌مند شوید.

رستوران دیگر هتل با نام گل سرخ با طبخ انواع غذاها و خوراک‌های خوش طعم آمادۀ پذیرایی از شما عزیزان است. در کافی‌شاپ پامچال و تریای آبشار می‌توانید در طول 24 ساعت شبانه‌روز انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش دهید. این هتل دارای 188 اتاق مجلل، 27 سوئیت و دو آپارتمان با تمام امکانات و تجهیزات است.

رزرو هتل در شیراز و موقعیت مکانی هتل بین المللی پارس شیراز

این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها در شیراز واقع در خیابان کریم‌ خان زند است. اگر برای رزرو هتل در شیراز به نزدیک بودن و دسترسی آن به اماکن مهم فکر می‌کنید، موقعیت مکانی هتل پارس شیراز این امکان را برایتان فراهم می‌کند. شما با رزرو هتل در شیراز و هتل پارس به فرودگاه و اماکن دیدنی این شهر مانند تخت جمشید، آرامگاه سعدی، حافظیه (آرامگاه حافظ) و مجموعۀ‌ کریم خان دسترسی دارید. 

آدرس: استان فارس،‌ شهر شیراز، خیابان کریم خان زند، هتل بین المللی و 5 ستارۀ پارس

  • ۹۷/۰۲/۱۶
  • راحله غلامی

رزرو هتل در شیراز

هتل پارس شیراز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی