هتل های شیراز

راهنمای جامع رزرو هتل در شیراز

هتل های شیراز

راهنمای جامع رزرو هتل در شیراز

راهنمای رزرو هتل در شیراز و معرفی بهترین هتل های شیراز

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل در شیراز : هتل هما

 در فرایند رزرو هتل در شیراز، هتل هما شیراز مانند باقی هتل‌های گروه هما یکی از مجلل و باشکوه است. مهمان نواز بودن گروه هتل‌های هما همواره بر سر زبان‌هاست. کارکنان خوش رو با برخورد مناسب تلاش می‌کنند لحظه‌هایی آرام و دلپذیری را سپری کنید. 

سفر شما به شهر فرهنگی شیراز، شهر شعر و شعور، حافظ و سعدی، بناهای باشکوه تمدن ایرانی با اقامت در این هتل 5 ستاره و مجلل فراموش نشدنی خواهد بود. این هتل دارای کادری مجرب و آموزش دیده است و با حدود 40 سال سابقه دارای 10 طبقه و 232 واحد اقامتی مجلل است.


رزرو هتل در شیراز


رزرو هتل در شیراز و امکانات هتل 5 ستارۀ‌هما شیراز

 با رزرو هتل در شیراز آن هم هتل هما تمامی امکانات و تسهیلات رفاهی در اختیار شما مهمانان گرامی است. خدمات ورزرشی و تفریحی این هتل شامل استخر، سونا و جکوزی، سالن بدن سازی، ماساژ درمانی و زمین تنیس ساعاتی خوش برایتان فراهم می‌کند. خدمات پذیرایی هتل 5 ستارۀ لوکس هما با امکانات پیشرفته برای برگزاری همایش‌ها و جلسه‌ها به بهترین نحو در دسترس شما عزیزان است. کافی شاپ و رستوران این هتل با انواع غذاها و نوشیدنی‌ها لحظه‌هایی به یاد ماندنی برایتان رقم می‌زند.  خدمات رفاهی دیگر شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس می‌شود که با انواع ختلف و دکوراسیون‌های شیک و زیبا و چشم‌نواز آمادۀ‌پذیرایی است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود هر کدام از اتاق‌ها و سوئیت‌های مدرن این هتل باشکوه و زیبا را انتخاب نمایید. دکوراسیون چشم‌نواز اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل 5 ستارۀ هما هر سخت پسندی را خشنود و راضی می‌کند.


رزرو هتل در شیراز


رزرو هتل در شیراز و موقعیت مکانی هتل هما

اگر در فرایند رزرو هتل در شیراز فاصلۀ هتل تا مکان‌های تفریحی، تاریخی، فرهنگی و تجاری اهمیت دارد، شایان ذکر است این هتل در یکی از زیباترین باغ‌های شهر شیراز واقع است و با اماکن مهم شهر فاصله‌ای اندک دارد.


رزرو هتل در شیراز


آدرس: استان فارس، شهر شیراز،‌میدان گاز، جنب پارک آزادی،‌هتل هما


  • ۹۷/۰۲/۲۵
  • راحله غلامی

رزرو هتل در شیراز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی