هتل های شیراز

راهنمای جامع رزرو هتل در شیراز

هتل های شیراز

راهنمای جامع رزرو هتل در شیراز

راهنمای رزرو هتل در شیراز و معرفی بهترین هتل های شیراز

  • ۰
  • ۰

رزرو  هتل در شیراز : هتل‌های 4 ستاره

دراینجا، می‌خواهیم برخی از هتل‌های 4 ستارۀ‌ شیراز را برای رزرو هتل در شیراز به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید در هتلی مناسب اقامت کنید و این هتل 5 ستاره نباشد، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را دنبال نمایید.

رزرو هتل در شیراز


رزرو هتل در شیراز: هتل 4 ستارۀ جام جم شیراز

آیا تا به حال در فرایند رزرو هتل در شیراز هتل 4 ستارۀ جام جم را انتخاب کرده‌اید؟  این هتل مدرن و لوکس با فضایی متفاوت نظر شما را جلب خواهد کرد.


رزرو هتل در شیراز

 

رستوران این هتل 4 ستاره به حمام وکیل شباهت دارد. هتل جام جم دارای 138 واحد اقامتی است. رستوران‌های سنتی و مدرن آن آمادۀ‌ پذیرایی از مهمانان و گردشگران گرامی است. ظرفیت سالن همایش هتل حدود 80 نفر است. اینترنت رایگان، پارکینگ ، سالن همایش، ماساژ، سونا و  جکوزی برخی از امکانات این هتل محسوب می‌شود.


رزرو هتل در شیراز

 

آدرس: شیراز - خیابان کریم خان زند - خیابان رودکی - خیابان ایزدی - هتل جام جم

رزرو هتل در شیراز : هتل 4 ستارۀ‌ رویال

این هتل کم‌نظیر با شرایط مکانی قابل توجه از نظر جاذبه‌های طبیعی و گردشگری در سال 1393 به بهره‌ برداری رسید. نزدیک بودن این هتل 4 ستاره به جادۀ‌ مرودشت موجب می‌شود به تخت جمشید نزدیک شوید به راحتی از این بنای تاریخی دیدن نمایید. شاید بخواهید در فرایند رزرو هتل در شیراز اقامتگاهی نوساز و لوکس رزرو نمایید، اما هزینۀ هتل 5 ستاره را پرداخت نکنید، در این صورت،‌ هتل ستارۀ‌ رویال با امکانات و تجهیزات روز دنیا و مطابق با استانداردها انتخابی مناسب به نظر می‌رسد. 


رزرو هتل در شیراز


اتاق‌های زیبای هتل رویال با دکوراسیونی چشم نواز و شیک می‌تواند سفری دلپذیر برایتان فراهم کند. امکانات اتاق‌ها شامل اینترنت، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تهویۀ مطبوع، صندوق امانات، سیستم بیداری و تهویه و مینی بار است.


رزرو هتل در شیراز

آدرس: شیراز، خیابان قرآن، بالاتر از میدان ابوالکلام، نبش کوچه‌ 15

رزرو هتل در شیراز : هتل 4 ستارۀ پارک شیراز

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شیراز هتل 4 ستارۀ‌ پارک  محسوب می‌شود که در سال 1341 شروع به کار کرد. قرار گرفتن این هتل در مرکز شهر موجب شده است این هتل به موزۀ پارس، شاهچراغ، بازار، مسجد وکیل، حمام وکیل و ارگ کریم خان بسیار نزدیک باشد. 


رزرو هتل در شیراز


این هتل در 8 طبقه و دارای  135 واحد اقامتی است. امکانات این هتل 4 ستاره شامل اینترنت، کافی شاپ، سالن همایش و فضای سبز چشم نواز است. 


رزرو هتل در شیراز


آدرس: شیراز، چهارراه زند، خیابان سعدی
  • ۹۷/۰۲/۳۱
  • راحله غلامی

رزرو هتل در شیراز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی