هتل های شیراز

راهنمای جامع رزرو هتل در شیراز

هتل های شیراز

راهنمای جامع رزرو هتل در شیراز

راهنمای رزرو هتل در شیراز و معرفی بهترین هتل های شیراز

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل در شیراز و مجتمع جهانگردی تخت جمشید شیراز

رزرو هتل در شیراز و مجتمع جهانگردی تحت جمشید می‌تواند لحظه‌هایی خاطره‌انگیز و لذت‌بخش برایتان فراهم کند.  

این هتل 3 ستاره دارای 22 واحد اقامتی است. اگر اهل پیاده‌روی هستید و این موضوع در فرایند رزرو هتل در شیراز برایتان اهمیت دارد،  فضای سبز و زیبای محوطۀ  این هتل، برای پیاده‌روی بسیار مناسب است. 


رزرو هتل در شیراز


طراحی شیک، منظرۀ چشم‌نواز و نمای داخلی مدرن و اصولی این هتل از ویژگی‌های متمایز آن است که  به‌طور حتم در انتخاب هتل مورد نظرتان و رزرو هتل در شیراز برایتان قابل توجه است.

رزرو هتل در شیراز و تسهیلات رفاهی مجتمع جهانگردی تحت جمشید شیراز

در فرایند رزرو هتل در شیراز و این هتل سه ستاره می‌توانید از میان 18 ویلا و چهار اتاق دوتخته براساس سلیقه و میل خود به رزرو هتل در شیراز اقدام نمایید. به‌کار گیری چوب در نمای این اتاق‌ها، فضایی گرم و دلنشین فراهم کرده است. 


رزرو هتل در شیراز


رستوران اختصاصی این هتل آمادۀ پذیرایی از مهمانان و گردشگران است.  برخی از امکانات مجتمع جهانگردی تحت جمشید شیراز شامل اینترنت در لابی، پارکینگ، ماهواره، تلفن و سرویس بهداشتی فرنگی است.


رزرو هتل در شیراز


رزرو هتل در شیراز و موقعیت جغرافیایی مجتمع جهانگردی تحت جمشید شیراز

رزرو هتل در شیراز به‌خصوص  شمال این شهر شما را به اماکن مهم تاریخی و فرهنگی نزدیک می‌سازد. قرار گرفتن مجتمع جهانگردی تخت جمشید در شمال استان فارس (منطقۀ مرودشت) سبب شده است این هتل به‌راحتی به بنای تاریخی تخت جمشید، نماد تمدن و فرهنگ ایران، دسترسی داشته باشد. 

اگر در فرایند رزرو هتل در شیراز به نزدیک بودن هتل به مراکز خدماتی و تفریحی و رستوران‌ها فکر کرده‌اید، با رزرو هتل در شیراز و مجتمع جهانگردی تخت جمشید خیالتان در این باره آسوده خواهد بود.


رزرو هتل در شیراز


  • ۹۷/۰۳/۲۱
  • راحله غلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی