هتل های شیراز

راهنمای جامع رزرو هتل در شیراز

هتل های شیراز

راهنمای جامع رزرو هتل در شیراز

راهنمای رزرو هتل در شیراز و معرفی بهترین هتل های شیراز

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل در شیراز : هتل بزرگ شیراز

رزرو هتل‌ در شیراز و اقامت در هتل بزرگ شیراز می‌تواند لحظه‌هایی خاطره‌انگیز برای شما فراهم کنید. هتل ۵ ستاره شیراز در مجاورت دروازه قرآن بر فراز شهر قرار دارد.

 این هتل در سال ۱۳۹۲ و در مساحتی حدود ۴۰۰۰۰ متر مربع بنا شد. هتل لوکس و مدرن شیراز به دلیل قرار گرفتن در دروازه ورودی این شهر در معرض دید مسافران و گردشگران قرار دارد. اگر می‌خواهید برای رزرو هتل در شیراز اقدام نمایید هتل بزگ شیراز را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه این هتل یکی از مجهزترین هتل‌‌های لوکس شیراز است.

رزرو هتل در شیزاز

امکانات هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز

به‌طور حتم امکانات مکان اقامتی برای رزرو هتل در شیراز ضرورت دارد. هتل بزرگ شیراز یکی از مجهزترین هتل‌های شیراز است. برخی از امکانات این هتل شامل موارد زیر است:

-  پارکینگ چهار طبقه

-  رستوران‌های متعدد با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی

-  اتاق‌های تمیز و لوکس

-  اتاق‌های مرتبط به هم (کانکتد روم)

-  سالن بدنسازی

-  استخر

-  کافی‌شاپ برای سرو نوشیدنی‌های گرم و سرد سنتی و فرنگی


در هتل ۵ ستاره شیراز بزرگ‌ترین رستوران گردان ایران قرار دارد. این رستوران با نمایی همچون کشتی نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند.

رزرو هتل در شیزلز 

موقعیت مکانی هتل بزرگ شیراز 

رزرو هتل در شیراز باید براساس موقعیت مکانی هتل صورت بگیرد؛ چراکه نزدیک‌بودن به اماکن مهم شهر بسیار اهمیت دارد و در وقت و هزینه مسافران و گردشگران صرفه‌جویی می‌کند.

رزرو هتل در شیراز

براین‌اساس یکی از ویژگی‌های خوب هتل ۵ ستاره شیراز نزدیک‌بودن آن به مکان‌های زیارتی و تاریخی است. مراکز گردشگری و تفریحی مثل دروازه قرآن و باغ جان‌نما در نزدیکی این هتل با شکوه قرار دارد.

  • ۹۷/۰۲/۱۳
  • راحله غلامی

رزرو هتل در شیراز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی