هتل های شیراز

راهنمای جامع رزرو هتل در شیراز

هتل های شیراز

راهنمای جامع رزرو هتل در شیراز

راهنمای رزرو هتل در شیراز و معرفی بهترین هتل های شیراز

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل در شیراز و هتل 3 ستارۀ ارگ شیراز

رزرو هتل در شیراز به دلیل جاذبه‌های گردشگری این شهر فرهنگی و هنری صورت می‌گیرد. اگر به فکر افتاده‌اید  هتلی سه ستاره را برای رزرو هتل در شیراز انتخاب کنید، دراینجا، می‌خواهیم برای رزرو هتل در شیراز هتل 3 ستارۀ ارگ را معرفی نماییم.


رزرو هتل در شیراز


هتل 3 ستارۀ‌ ارگ یکی از هتل‌های خوب شیراز در فرایند رزرو هتل در شیراز است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و در سال 1370 به بهره‌برداری رسید و شروع به کار کرد. سال 1395 جهت ارتقای سطح هتل برای خدمت‌رسانی بهتر و شایسته‌تر بازسازی شد. این هتل 64 واحد اقامتی و 5 سوئیت دارد.

رزرو هتل در شیراز و تسهیلات هتل 3 ستارۀ ارگ شیراز

همواره امکانات و تجهیزات هتل در فرایند رزرو هتل در شیراز از اهمیت بسزایی بهره‌مند است. هتل 3 ستارۀ ارگ شیراز با ارائۀ امکانات گوناگون و خدمات متنوع سعی دارد نیاز مسافران و گردشگران برای اقامت در مکانی مناسب را برطرف سازد.


رزرو هتل در شیراز


 این امکانات عبارت‌اند از اینترنت، رستوران، آسانسور، پارکینگ، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی، نمازخانه، کافی شاپ و تلفن. اگر در فرایند رزرو هتل در شیراز دکوراسیون و طراحی هتل برایتان اهمیت دارد، طراحی زیبای این هتل شما را جذب خواهد کرد.

رزرو هتل در شیراز و موقعیت مکانی هتل 3 ستارۀ ارگ شیراز

در فرایند رزرو هتل در شیراز، مشاهده خواهید کرد که قرار گرفتن این هتل در مرکز شهر سبب شده است به اماکن مهم مثل باغ ارم، تخت جمشید، حافظیه، شاه چراغ، ارگ کریم خان دسترسی آسان داشته باشید.


رزرو هتل در شیراز


آدرس:  شهر شیراز، نرسیده به دروازه اصفهان، خیابان تختی (شهناز سابق)، روبه‌روی مسجد توکلی، هتل 3 ستارۀ ارگ شیراز


  • ۹۷/۰۳/۱۵
  • راحله غلامی

رزرو هتل در شیراز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی