هتل های شیراز

راهنمای جامع رزرو هتل در شیراز

هتل های شیراز

راهنمای جامع رزرو هتل در شیراز

راهنمای رزرو هتل در شیراز و معرفی بهترین هتل های شیراز

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل در شیراز : هتل 5 ستارۀ پرسپولیس

رزرو هتل در شیراز آن هم هتل لوکس و مجلل پرسپولیس می‌تواند انتخابی مناسب برای ایجاد لحظه‌هایی دلپذیر در شهر فرهنگی و هنری شیراز است. این هتل یکی از هتل‌های باشکوه شیراز محسوب می‌شود که در 7 طبقه با 104 واحد اقامتی بنا شده است. 


رزرو هتل در شیراز


اگر می‌خواهید در هتلی 5 ستاره و با شکوه اقامت کنید و برای رزرو هتل در شیراز در حال تصمیم‌گیری هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه نمایید تا از امکانات و موقعیت مکانی هتل بین المللی پرسپولیس آگاه شوید و برای رزرو هتل در شیراز اقدام نمایید.


رزرو هتل در شیراز : امکانات هتل 5 ستارۀ پرسپولیس

این هتل شیک و مدرن به تمام امکانات مورد نیازتان مجهز است، می‌توانید با خیال آسوده برای رزرو هتل در شیراز دست به کار شوید. هتل 5 ستارۀ  پرسپولیس دارای  دو سالن همایش (هدیش و تچر) با ظرفیت 300 نفر و تجهیزات تصویری و صوتی مناسب آمادۀ‌ برگزاری کنفرانس‌ها و جلسه‌های شماست. 


رزرو هتل در شیراز


شاید در فرایند رزرو هتل در شیراز وجود مجموعۀ ‌ورزشی در هتل برایتان اهمیت داشته باشد، دراین‌صورت، شایان ذکر است مجموعۀ‌ ورزشی این هتل با داشتن سالن بدنسازی، بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی شرایطی مناسب برای انجام‌دادن فعالیت‌های ورزشی فراهم کرده است. 

کافی شاپ هتل 24 ساعته آمادۀ‌ ارائۀ‌ خدمات به مهمانان و گردشگران است. رستوران آپادانا با غذاهای متنوع و خوش طعم و کارکنان شایسته لحظه‌هایی دلپذیر برایتان فراهم می‌کند. دیگر امکانات هتل مانند صرافی، آرایشگاه، اینترنت و فروشگاه صنایع دستی جهت رفاه حال مسافران و گردشگران در نظر گرفته شه است.  با وجود فروشگاه‌های مختلف در لابی هتل بین المللی پرسپولیس شما می‌توانید به‌راحتی هر آنچه می‌خواهید خرید نمایید.

 

رزرو هتل در شیراز

رزرو هتل در شیراز : موقعیت جغرافیایی هتل 5 ستارۀ‌ پارس

 اگر  در فرایند رزرو هتل در شیراز دسترسی به اماکن مهم تاریخی، تجاری و فرهنگی مورد توجه است، هتل بین المللی پارس  حدود هفت دقیقه با ارگ کریم خان زند، باغ جهان نما شیراز و حافظیه فاصله دارد.  فاصلۀ‌اینهتل با حمام وکیل حدود 11 دقیقه و آرامگاه شاهچراغ شیراز حدود 11 دقیقه است.

آدرس: بلوار آزادی، حد فاصل چهار راه حافظیه به میدان قائم


  • ۹۷/۰۳/۰۶
  • راحله غلامی

رزرو هتل در شیراز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی